iTunes sanger til Spotify.app på iPhone

Diskusjon rundt programvare og spill til iPhone

iTunes sanger til Spotify.app på iPhone

Innleggav jerry.c.bush » ons 16.04.2014 8:14

Noen som vet om det er mulighet for å legge sin musikk fra iTunes til Spotify sånn at man kan bruke Spotify appen på iPhone til å spille av musikkfiler man har i iTunes?

Det jeg søker er å kunne bruke bare en app i stedet for å måtte skifte mellom disse to etter hvilke sanger jeg vil spille.

Grunnen er at ikke all musikk jeg ønsker spille finnes på Spotify sin liste over musikk og at jeg finner en del på Spotify som jeg ikke ønsker kjøpe for å ha i iTunes.

Edit: Ikke helt slik jeg så for meg at det skulle gjøres, men jeg tror jeg kanskje har funnet løsningen selv. Har bare ikke rukket å teste det.
Se denne linken for andre som kan være interessert i samme løsning: http://www.cnet.com/how-to/sync-your-mu ... on-iphone/

Brukerens avatar
medlem i 156 måneder
 

Re: (Løst)iTunes sanger til Spotify.app på iPhone

Innleggav jerry.c.bush » fre 18.04.2014 20:00

Metoden i overstående link fungerer. Dog kunne jeg tenkt meg en måte å gjøre dette uten å måtte gå via en datamaskin for å gjøre det. Men vet ikke om det finnes noen muligheter å gjøre dette på telefonen direkte. Jeg har i alle fall ikke funnet noen metode via Google.

Om noen andre har en løsning, også om det innebærer Jailbreak, så gi gjerne beskjed via denne tråden.

Brukerens avatar
medlem i 156 måneder
 


Returner til iPhone programvare



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]