iphone 5 ble plutselig død! svart skjerm!

Diskuter alt omkring Apples iPhone

iphone 5 ble plutselig død! svart skjerm!

Innleggav nightking » tor 25.07.2013 15:14

Hei!

Satt å leste på vg.no på iphone 5 min, plutselig blir skjermen gradvis borte/svart. Og siden får jeg den ikke på igjen!

Men det virker som TLF er på, men bare at skjermen ikke virker. Når jeg setter inn ladern så lyser liksom skjermen opp litt, men er forsatt svart! prøvd hard reset, og alt annet som går ann! Ikke kommer eple logon ved hard reset heller!

Det skjedde noe rart for litt siden også. Da ble plutselig hele skjermen svart og hvit. Mange striper bortover skjermen.. Restarta da og blei bedre, og de stripene blei gradvis borte. Men hang igjen i sikkert 5 minutter.. Hva kan dette være???

EDIT: Folk får ring/sendt sms, jeg hører lyden, men ser ingenting å får ikke svart! Prøvde også akkurat å gjenopprette telefon fra itunes. Plutselig virket alt igjen, eple logo kom opp.. Og når jeg skulle unlocke sim kort, så blei skjermen plutselig gradvis svart igjen, og tilbake til samme gamle!

Dette må da være garanti?

Faen ass!!


EDIT 2: Nå etter 3 forsøk på å gjenopprette tlf via itunes, så virker plutselig skjermen igjen! nå blir den ikke svart igjen. Men nå får jeg ikke konfigurert den!
Jeg gjennoppretta via itunes, og kommer så langt at jeg skal sette opp telefonen på iphonen, følger alt sammen, skriver inn WIFI passord, også får jeg opp: ACTIVIATION FAILED. Please retry activiation.

Har testet å ta ut simkort å slått sim kode igjen..

Hva skjer med telefonen min?
medlem i 188 måneder
 

Returner til iPhone



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]