Reklamasjon iPhone4 kjøpt på Apple.no

Diskuter alt omkring Apples iPhone

Reklamasjon iPhone4 kjøpt på Apple.no

Innleggav Maggi » fre 20.05.2011 16:41

Hei,

Har en iPhone4 som har fungert utmerket. Inntil nå. Plutselig hang den seg opp, Apple-logoen dukket opp, så fikk jeg en blå skjerm, så ble den hvit, så døde den. Prøver jeg å skru den på nå så får jeg kun Apple-logoen opp før den dør igjen. Av og til kommer jeg helt inn, men da dør den igjen etter 5 minutter og gjentar prosedyren ovenfor.

Telefonen er kjøpt på Apple.no - kan jeg da gå til en Apple-butikk for å få bukt med dette problemet? Humac skal jeg vel styre unna? Isåfall, er det noen som har noen tips til butikker i Osloområdet?

På forhånd tusen hjertelig takk!
medlem i 240 måneder
 

Re: Reklamasjon iPhone4 kjøpt på Apple.no

Innleggav Roon » fre 20.05.2011 16:49

Har du prøvd å kjøre en restore på den?
Ville testet det før jeg hadde sendt den inn. Men du kan jo reise til Eplehuset og levere den der?

Brukerens avatar
medlem i 178 måneder
 

Re: Reklamasjon iPhone4 kjøpt på Apple.no

Innleggav Maggi » fre 20.05.2011 16:57

Hei igjen!

Hvordan fungerer restore? Dvs. holde inne meny og "på/av"-knappen? Det har jeg prøvd uten nevneverdig hell. Dette skjedde plutselig over natten.
medlem i 240 måneder
 

Re: Reklamasjon iPhone4 kjøpt på Apple.no

Innleggav gvalstad » fre 20.05.2011 17:26

Bruk iTunes. Legg inn iOS på nytt. (restore) Ikke legg tilbake sikkerhetskopien i første omgang.
medlem i 190 måneder
 

Re: Reklamasjon iPhone4 kjøpt på Apple.no

Innleggav dundee » fre 20.05.2011 19:02

Og om det ikke fungerer har i hvert fall jeg god erfaring med Eplehuset i Operapassasjen/Storgata.
medlem i 174 måneder
 

Re: Reklamasjon iPhone4 kjøpt på Apple.no

Innleggav fysio » lør 21.05.2011 9:37

tar eplehuset i mot iphone kjøpt gjennom apple.no? Eplehuset er ikke en del av apple....
medlem i 193 måneder
 

Re: Reklamasjon iPhone4 kjøpt på Apple.no

Innleggav TheRealChristoffer » lør 21.05.2011 9:39

Du må ringe apple uansett og så vil de da si hvor du skal gå og gi deg saksnummer

Brukerens avatar
medlem i 204 måneder
 


Returner til iPhone



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Ingen registrerte brukere



cron