Meg:
Har hatt iPhone i ca 6 mnd. bruk av GPRS har funkert kjempebra veldig lenge, men nå i romjula sluttet det å fungere.
Dette skjedde veldig plutselig og jeg trodde kanskje det var min \"Extra Data 50 MB\" tilleggtjeneste som var oppbrukt. Da tenkte jeg som så at jeg skulle bestille en større pakke \"Extra Data 100 MB\" og jeg gjorde det via deres webside, denne ble ikke akivert før 01.01.10, så jeg ventet til over nyttår med å prøve å få GPRS til å fungere, har nå prøv i flere dager uten hell og kontakter herved dere.
Svar fra OneCall:
Har du lagt inn innstillingene for iphone?
Hvis disse instillingene har falt kan du legge inn dette på nytt.
MOBILDATA
APN: internet
Brukernavn:
Passord:
MMS
APN: mms
Brukernavn:
passord:
MMSC: mms.nwn.no
MMS-proxy: 89.254.65.20
Maks.MMS-størrelse
Svar fra meg:
Instillingene du nevner har jeg brukt siden jeg kontaktet dere, før jeg fikk problem har jeg brukt instillingene jeg linket til på iFon1.no, disse har fungert supert fra september til slutten av desember og jeg kan ikke se hva som kan ha forårsaket feilen.
Svar fra OneCall
Forsøk dette:
Innstillinger - Generelt - Nullstill - Nullstill nettverksinnstillinger .
Skru deretter telefonen av og på og forsøke å legg inn innstillingene på nytt.
Svar fra meg:
Tusen takk for tipset det fungerte
iFon1:
OneCall og Network Norway:
Her må vel også Dataroaming være påslått!
APN: mms
Brukernavn:
Passord:
MMSC: http://mms.nwn.no
MMS-proxy: 89.254.65.20:80
Maks. MMS-størrelse: 307200
MMS UA Prof-URL:
Link
Returner til Operatører og abonnementer
Registrerte brukere: Ingen registrerte brukere