iPhone vil ikke skru seg på

Diskuter alt omkring Apples iPhone

iPhone vil ikke skru seg på

Innleggav magnusB.. » fre 15.01.2010 23:05

Det skjedde på bussen i sted; den bare skrudde seg av. Etter det har jeg ikke klart å skru den på. Det er ikke batteriet. Først tenkte jeg på kulden, men har vært inne en stund nå, så tror ikke det er det lenger. Den blir stående på eplemerket i noen sek, 12-13 kanskje, så skrur den seg av igjen. Samme skjer når jeg kobler den til pc.

Det er en to år gammel iPhone 1G med nyeste FW. Hva kan jeg gjøre?
medlem i 188 måneder
 

Re: iPhone vil ikke skru seg på

Innleggav zildjian » fre 15.01.2010 23:56

Du kan jo alltids prøve å gjennopprette =-O
Hold inne home-button mens du kobler den til pc'en via usbkabelen, da kommer den i gjennoppretnings-modus :-P

Brukerens avatar
medlem i 170 måneder
 

Re: iPhone vil ikke skru seg på

Innleggav magnusB.. » lør 16.01.2010 13:26

Ok, jeg fikk gjenoppretta iPhonen i iTunes med 3.2.1, og alt fungerte som det skulle. Men så skulle jeg reboote, og da ville den ikke skru seg på igjen. Det ser ut som om det er noe galt med oppstartsekvensen uavhengig av software. Er det noen som har oppveld dette før?
medlem i 188 måneder
 

Re: iPhone vil ikke skru seg på

Innleggav tmas » lør 16.01.2010 17:06

Jeg opplevde det samme med min nå akkurat..!
Oppdatert 3 apps via cydia (svirlymms og selvfølgelig en til som jeg ikke husket å sjekke:( ) og etter reboot nå så vil den ikke opp! Kun eplelogoen som kommer i noen sekunder før den skrur seg av igjen! Det passet dårlig en lørdags ettermiddag!
medlem i 193 måneder
 

Re: iPhone vil ikke skru seg på

Innleggav magnusB.. » lør 16.01.2010 18:45

Det passa egentlig relativt bra for meg, ettersom jeg venter å få inn en shitload med penger i dag, så da kan jeg jo kjøpe ny. Men foretrekker jo fortsatt ikke å bruke opp 4-5 tusen med en gang, så om noen kunne svart hadde det vært glimrende.
medlem i 188 måneder
 


Returner til iPhone



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]