Vi som har bestilt iPad2 på apple.no

Vi som har bestilt iPad2 på apple.no

Innleggav Macaholic » fre 25.03.2011 14:09

Fikk igjennom min bestilling kl 01.29

We estimate your order to be shipped 15 Apr, 2011.
We estimate your order will be delivered to your shipping address on or before 29 Apr, 2011.

Ordrenummer; W210.....
Motatt bekreftelsesmail: 02.18
iPad 2 16GB WiFi
medlem i 182 måneder
 

Re: Vi som har bestilt iPad2 på apple.no

Innleggav Graimer » fre 25.03.2011 14:19

Jeg prøvde 1.29, men rakk akkurat ikke før alt begynte å krasje. Så etter 300 forsøk konstant frem til kl 03.04, kom orderen igjennom.

Samme antatte leveringsdatoer, fikk bekreftelse en time eller no etterpå jeg og.

iPad 2 32GB 3G Sort
Smart Cover Marineblå
Digital AV adapter
medlem i 191 måneder
 

Re: Vi som har bestilt iPad2 på apple.no

Innleggav _LarZen_ » fre 25.03.2011 14:24

Bestilte rundt 2 tiden på natta...ingen bekreftelse mail, ingenting under order informasjon.

Men penger er reservert på konto, kontaktet kundeservice og fikk beskjed at det kan ta opp til 24 timer før bekreftelse mail kommer pga så stor pågang og problemer.

Så får vi se da hvor lenge dem holder pengene mine som gissel før det skjer noe.. ;)
medlem i 218 måneder
 

Re: Vi som har bestilt iPad2 på apple.no

Innleggav sharke » fre 25.03.2011 14:46

Graimer skrev:iPad 2 32GB 3G Sort
Smart Cover Marineblå
Digital AV adapter


Eg bestilte også tilbehør, men avbestilte ekstraprodukta straks eg såg at leveransen var oppsett på 'merge in NL'. No består bestillinga mi av kun iPad 32GB Wifi, og den er opsett på 'rask levering EMEA'.

Mitt tips: Har du mulighet til å kjøpe tilbehøret i ein butikk nær deg, får du raskare levering og bedre sporingsinformasjon dersom du bestiller kun iPad. Dette gjeld også bestillinger av andre Mac-produkt frå Apple Store. Har du allereie bestilt er det berre å velge 'avbestill produkt' frå ordresida på Store og hake av dei produkta du ikkje ønsker med i ordren.

PS! Eg bestilte i stad, og har også fått estimert leveringsdato 15. april ;)
medlem i 216 måneder
 

Re: Vi som har bestilt iPad2 på apple.no

Innleggav monken » fre 25.03.2011 14:51

We estimate your order to be shipped 15 Apr, 2011.
We estimate your order will be delivered to your shipping address on or before 29 Apr, 2011.


Svart 32gb med svart skinn Smart Cover
kom igjennom ca tem over tre
medlem i 177 måneder
 

Re: Vi som har bestilt iPad2 på apple.no

Innleggav Macaholic » fre 25.03.2011 14:58

Gikk en kule varmt for Apple i natt ja ;).
Kan dere legge inn ordrenummer også. Kjekt å ha når de begynner å sende ut.
Var gull ifm iphone4 lanseringen.
medlem i 182 måneder
 

Re: Vi som har bestilt iPad2 på apple.no

Innleggav Graimer » fre 25.03.2011 14:59

Takker for tipset. Får se om jeg kanskje gjør det etterhvert. Først må jeg se om jeg finner smart coveret et sted, ettersom det er det vanskeligste å finne der jeg bor. :)

edit: dropper det.. den får komme når den kommer. Ringte forsåvidt også Apple og spurte om det ville hjelpe hvis jeg f.eks. splittet de til 2 ordre.. Han bekrefta at leveringsdatoene de har oppgitt er satt en del høyere bare så de ikke skal treffe for langt unna sannheten. Og ettersom jeg hadde bestilt så tidlig sa han at det var stor mulighet for at den ville dukke opp før oppgitt dato, og de 1-2 dagene jeg evt kunne tjene på å dele opp ikke ville bli nødvendig(siden jeg helst trenger den innen 26. bare og ikke 29. som oppgitt)
Sist endret av Graimer den fre 25.03.2011 15:18, endret 1 gang
medlem i 191 måneder
 

Re: Vi som har bestilt iPad2 på apple.no

Innleggav Runepune » fre 25.03.2011 15:15

@LarZen
Er i samme situasjon som deg, men etter en tlf til kundeservice så ser det mørkt ut.
Fikk beskjed om at hvis det ikke lå noe under order information så har ikke bestillingen gått gjennom. Da holder de pengene våre som gissel i 48 timer før de blir frigitt igjen.
medlem i 174 måneder
 

Re: Vi som har bestilt iPad2 på apple.no

Innleggav _LarZen_ » fre 25.03.2011 15:19

@Runepune

Okay...litt annen beskjed en jeg fikk da. Hun sa at jeg orderen ville bli registrert om 24 timer.

Huff dette var kjedelige greier, kunne jo like greit kjøpt fra Elkjøp...og siden orderene våres da tydligvis ikke er ok så havner en jo helt bakerst i køen også.

Rimelig skuffa og irritert her nå... :'(
medlem i 218 måneder
 

Re: Vi som har bestilt iPad2 på apple.no

Innleggav Runepune » fre 25.03.2011 15:22

Vi kan jo håpe at det var kundebehandleren jeg fikk som har feil og din har rett.
Er ganske irritert selv, hos meg ble beløpet reservert flere ganger også.
medlem i 174 måneder
 

Re: Vi som har bestilt iPad2 på apple.no

Innleggav Murre » fre 25.03.2011 15:24

Jeg prøvde fra kl 02, og brukte utallige forsøk før jeg kom igjennom ca kl 0330.
Bestilte en hvit 64 GB med wifi og 3G samt gravering, og har fått utsendelsesdato 15. april. Den er da levert innen 26. april...

Mappe er bestilt på eBay:) Så får jeg beskyttelse under også, og bedre liggeforhold...

Brukerens avatar
medlem i 195 måneder
 

Re: Vi som har bestilt iPad2 på apple.no

Innleggav t.fossmark » fre 25.03.2011 15:45

Hei

Eg husker ikke nøyaktig klokkeslett bestillingen gikk gjennom, men har bestilt ipad 16 GB, i hvit.
Ordrenr: w223......
sendes ut: 15 april, forventet levering 29 april.

Brukerens avatar
medlem i 164 måneder
 

Re: Vi som har bestilt iPad2 på apple.no

Innleggav Graimer » fre 25.03.2011 16:01

Ordrenr er unødvendig å skrive opp. Apple gir deg et random ledig nr.. Så om en her skulle f.eks. ha mitt ordrenr + 1 da(altså neste ordre), så betyr IKKE det at de er bestilt etter hverandre. Apple bytta over til et tilfeldig ordrenr ettersom analytikere brukte ordrenr for å beregne ca antall solgte enheter.
medlem i 191 måneder
 

Re: Vi som har bestilt iPad2 på apple.no

Innleggav t.fossmark » fre 25.03.2011 16:08

ok. da lærte eg noe nytt i dag og :)

Brukerens avatar
medlem i 164 måneder
 

Re: Vi som har bestilt iPad2 på apple.no

Innleggav haakonks » fre 25.03.2011 16:16

Jeg tror klokken var rundt 01:30 når jeg bestilte.

iPad 2 64GB Svart WiFi+3G

We estimate your order to be shipped 15 Apr, 2011.
We estimate your order will be delivered to your shipping address on or before 26 Apr, 2011.

Motatt bekreftelsesmail: 02:18
medlem i 175 måneder
 

Neste

Returner til iPad



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]