Er du fornøyd med din nye iPad 2 Air?

Er du fornøyd med din nye iPad 2 Air?

Innleggav sap_2000 » fre 31.10.2014 0:44

Tenkte å starte en tråd hvor folk kan skrive om de er fornøyd, evt hva de er misfornøyde med med sin nye iPad Air 2.

Har hatt min Air 2 128 GB en ukes tid og må si jeg er misfornøyd med batteritiden som er vesentlig dårligere enn min iPad 3 som er flere år gammel.
Ser heller ikke poenget med at den skal være så tynn. Hadde gladelig godtatt både 1 og 2 mm tykkere om de hadde økt batterikapasiteten.

iPad 3 ble treg og et ork å bruke etter at IOS 8 kom. Og det var hovedgrunnen for bytte for min del.
medlem i 149 måneder
 

Re: Er du fornøyd med din nye iPad 2 Air?

Innleggav Selbo » lør 01.11.2014 21:27

Kjempefornøyd, rask, lett og en stor overgang fra min gamle iPad 2.
Eneste lille jeg kan sette fingeren på er at jeg syns den har lettere for å sette fingermerker på skjermen.

Vasker meg og er helt tørr på fingrene, enda så kommer fingermerker lettere synlig en på iPad 2 syns jeg...

Brukerens avatar
medlem i 142 måneder
 

Re: Er du fornøyd med din nye iPad 2 Air?

Innleggav monica1970 » tir 09.12.2014 19:06

Er meget fornøyd med den. Eneste er den ber om sikkerhetskopiering. Tenker da spesielt på ang. icloud. Dersom jeg slår på sikkerhetskopiering, er det kun apper som blir sikkerhetskopiert eller er det andre ting som adresseboka. Har latt den funskjonen være av, ettersom jeg er usikker på hva den sikkerkopierer. Noen som kan hjelpe ? Ellers er den veldig veldig bra ,rask og kvikk. Ikke noe tull. Har alltid penn som er egnet for ipad, men det kommer merker av denne også ved flittig bruk. Syns det er helt fint den er tynn og lett. Testet iphoto app, men den fungerer ikke. Og hva er det ? Får beskjed den er ikke kompatibl med ios 8.
medlem i 226 måneder
 


Returner til iPad



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]