TV2 Sumo lanseres på Apple TV

Re: TV2 Sumo lanseres på Apple TV

Innleggav EvilM » tor 31.07.2014 10:48

Appen på AppleTv har fungert veldig bra for meg. Alle kanaler (barnetv, fotball, liverpooltv, live tv2). Nærmer seg blombering av TV og ut med lisens

Brukerens avatar
medlem i 225 måneder
 

Re: TV2 Sumo lanseres på Apple TV

Innleggav jebjella » tor 31.07.2014 13:20

Det som er drit med Sumo på Apple TV er fotballkamper. Ligger rundt 15-17 sekunder bak Sumo på Mac'en, og hele 30-32 sekunder bak vanlig TV.

Men på TV 2 Sumo appen på min Smart-TV så er det nokså likt vanlig TV, men her sliter jeg med at alt blir til grøt i noen sekunder. Av og til må jeg starte helt på ny igjen for å bli kvitt det.
medlem i 163 måneder
 

NRK satser på smart-TV-apper

Innleggav MCSE » tor 31.07.2014 14:22

Sitat fra reportasje ang. NRK's strømmingtjenester:

"-Nå nærmest skriker folk etter at vi skal gjøre appene våre tilgjengelig på smart-TV-portalene, og vi mener at tiden nå er inne. Vi vil derfor i løpet av sommeren og høsten gjøre NRK-spilleren tilgjengelig på flere smart-TV-plattformer og spillkonsoller, sier sjef for IP-distribusjon i NRK, Bjarne Andre Myklebust."

Jeg tipper de fleste kommer på ATV som perler på en snor etterhvert, konkurranse har sine fordeler :)

Les resten hos Aftenbladet her:
http://www.aftenbladet.no/nytte/digital ... 9on_1YhN8Y
medlem i 165 måneder
 

Re: TV2 Sumo lanseres på Apple TV

Innleggav Macca » tor 31.07.2014 14:35

Ingen stor krise, men litt skuffende at de nevner at de ikke vil tilby direkte TV (NRK1/2/3) men kun være on demand, dersom man skal anta at en eventuell AppleTV-app vil få samme behandlingen som appene som snakkes om i denne artikkelen.

Brukerens avatar
medlem i 235 måneder
 

Re: TV2 Sumo lanseres på Apple TV

Innleggav Macca » ons 13.05.2015 7:46

Og der var endelig Viaplay på plass på AppleTV! Herlig! :-D

Brukerens avatar
medlem i 235 måneder
 

Forrige

Returner til Artikler (Mac1)



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]