Overføring av video til iTunesbiblioteket

Diskuter Apples iPod touch

Overføring av video til iTunesbiblioteket

Innleggav ernst.nielsen » søn 04.12.2011 1:06

Jeg vil overføre en .mp4 videofil til iTunebiblioteket i min Ipod Touch. Først brukte jeg Sothink videokonverter, og det gikk bra, men i den norske underteksten får jeg ikke med æ,ø og å. Så langt har jeg kunne konstatere at det er Sothink som ikke klarer å få med de norske bokstavene ved konverteringa. Derfor vil jeg nå prøve å bruke Freemake videokonverter, som har egne .mp4 innstillinger og jeg har derfor ingen problemer med å konvertere til .mp4 formatet. Selv om jeg vitterlig nå har en .mp4 videofil, laget i Freemake, så vil ikke iTunes dra den inn i iTunesbiblioteket. Jeg finner altså videofilen i den aktuelle mappa, høyreklikker på den, og velger at den skal åpnes i iTunes.Til tross for dette vil den rett og slett ikke plassere seg i iTunesbiblioteket, det skjer rett og slett ingen verdens ting.

Jeg lurer derfor på om det en noen begrensing som iTunes har i forhold til .mp4-formatet? Kan iTunes hindre overføringa til iTunesbiblioteket basert på filstørrelsen, videokvaliteten, Frame size eller lignende?
medlem i 148 måneder
 

Returner til iPod touch



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]



cron