Kjøpe iPhone 5? Bør/bør ikke?

Diskusjon rundt kjøp av iPhone

Kjøpe iPhone 5? Bør/bør ikke?

Innleggav hydle » tir 05.03.2013 17:44

Har 4S idag, og vurderer å gå over til 5... Men utifra hva jeg leser på forumet her, er det endel tull me de? Volumknapper/lydproblem/ladeproblem? Er det forresten sant det at man ikke kan bruke uoriginale ladere/transferkabler til 5? At man MÅ bruke en original pga en chip som må være der for at telefonen skal reagere?
Skal jeg kjøpe, eller bør jeg vente til barnesykdommene er borte?
medlem i 133 måneder
 

Re: Kjøpe iPhone 5? Bør/bør ikke?

Innleggav arildsd » tir 05.03.2013 18:24

Hatt mine nå siden den ble lansert og kan ikke si jeg er misfornøyd på noen måter. Batteriet er bedre enn noen gang (kanskje samsung sin svakeste side med sine telefoner..) Ingen problemer som jeg kan nevne overhode faktisk. Eneste må være at den får fort stygge merker om du ikke bruker beskyttelse så kjøp deg det først som sist! Synes du skal kjøre på.

Det med kablene kan jeg verken avkrefte eller bekrefte for har ikke testet. Har dog bestilt meg noen billigkabler fra DealXtreme nå så vil tro det er bare oppspinn at du ikke kan bruke tredjepartsutstyr.. har fungert på tidligere modeller iallfall.

Brukerens avatar
medlem i 153 måneder
 

Re: Kjøpe iPhone 5? Bør/bør ikke?

Innleggav Trident » tir 05.03.2013 20:30

Har igrunn nesten bare bra og si om iPhone5. Dette var min første iPhone og er veldig fornøyd så langt med iOS (Har tidligere kun hatt Android). Eneste jeg ikke er fult så fornøyd med er batteritiden på 5'ern men ellers alt ok.

Men om du har hatt tidligere iPhone's som du sier så vet du jo hva du går til. Eneste at denne har større display og er raskere enn tidligere modeller. Så igrunn vet du jo svaret allerede om du bør kjøpe eller ei :-p

Når det gjelder billige uorginale kabler fra ebay så funker disse både til lading og til sync med itunes.
Fikk faktisk pakkene mine fra Ebay idag med sånn lade dock til og ha på skrivebordet samt 2 kabler. Betalte vel totalt 70kr for dette. Så mer uorginal enn dette får du vell ikke :-p
medlem i 133 måneder
 


Returner til Kjøpe iPhone



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Ingen registrerte brukere



cron