Kjøpe iPhone 4 fra Apple Store

Diskusjon rundt kjøp av iPhone

Re: Kjøpe iPhone 4 fra Apple Store

Innleggav Dorkfish » søn 01.08.2010 13:35

Har du flyttet og ingen har fortalt deg det?

Neida, bare fleiper, men det høres rart ut

Kanskje like greit å ringe til Apple Store og bestille over telefonen? De kan sikkert fikse det for deg. Det er nok bare en datafeil.

Erfaren
Brukerens avatar
medlem i 193 måneder
 

Re: Kjøpe iPhone 4 fra Apple Store

Innleggav Friden » søn 01.08.2010 18:24

Hehe, skal ta kontakt med den.

Men et lite spørsmål: når tror dere iPhone 4 er helt utsolgt i Apple Store? Får jobbcash denne uka og jeg bestiller førstkommende torsdag, senest neste helg. Tror dere da at det fortsatt er mulig å få telefonen derifra i august? Eller må jeg da vente til september-runden?
medlem i 183 måneder
 

Kjøpe Iphone 4 i Norsk apple store

Innleggav Sindre.H » tir 03.08.2010 23:43

Hei, jeg hadde egentlig tenkt til å kjøpe iPhone 4 i Frankrike til høsten, fordi jeg har hørt at de selger den uten abonnement der, men så tok jeg en kikk i den norske Apple Store.

Jeg fant ut at den var billigere her, men selges den helt uten noe abonnement? Er det virkelig bare å putte inn et hvilket som helst norsk Simkort også fungerer alt som det skal?

Dette virker jo veldig enkelt!
:bitchin:
medlem i 168 måneder
 

Re: Kjøpe Iphone 4 i Norsk apple store

Innleggav Traktor » tir 03.08.2010 23:44

Ja, det er så enkelt.

Brukerens avatar
medlem i 184 måneder
 

Re: Kjøpe Iphone 4 i Norsk apple store

Innleggav cybervision_ » tir 03.08.2010 23:46

Jeg har også bestilt, mye penger - men du verden for et stykke teknologi.
medlem i 223 måneder
 

Re: Kjøpe Iphone 4 i Norsk apple store

Innleggav Sindre.H » tir 03.08.2010 23:50

Ok, tusen takk :D

Er nok ikke lenge til jeg bestiller denne da! :)
medlem i 168 måneder
 

Re: Kjøpe Iphone 4 i Norsk apple store

Innleggav iShit » tir 03.08.2010 23:51

cybervision_ skrev:Jeg har også bestilt, mye penger - men du verden for et stykke teknologi.


LOL

Brukerens avatar
medlem i 164 måneder
 

Re: Kjøpe iPhone 4 fra Apple Store

Innleggav plopp » ons 04.08.2010 17:00

jeg har estimert avsendelsesdato som 20. aug. Er jeg da garantert at den sendes innen 20, eller tar de seg friheten til å plutselig utvide tiden?
medlem i 164 måneder
 

Re: Kjøpe iPhone 4 fra Apple Store

Innleggav mhsvends » ons 04.08.2010 17:03

plopp skrev:jeg har estimert avsendelsesdato som 20. aug. Er jeg da garantert at den sendes innen 20, eller tar de seg friheten til å plutselig utvide tiden?


Dette kan fort slå begge veier. Fullt mulig det blir utsatt, men en god del har opplevd at den kommer tidligere enn først antatt. Varierer med alt fra 2 til 10 dager.
medlem i 188 måneder
 

Re: Kjøpe iPhone 4 fra Apple Store

Innleggav androv » ons 04.08.2010 17:04

Selvfølgelig kan datoen forskyves. men utifra innlegg på feks apple forum ( http://discussions.apple.com/thread.jsp ... 0&tstart=0 ) ser det ut som den i de fleste tilfeller kommer før i andre land. og apple store er som kjent internasjonalt. burde gjelde det samme her

Brukerens avatar
medlem i 179 måneder
 

Re: Kjøpe iPhone 4 fra Apple Store

Innleggav Autoxave » ons 04.08.2010 18:04

Hmmm..da burde vel sjansene være større for å få iPhone4 raskere gjennom apple.no enn via telenor, netcom etc?

Brukerens avatar
medlem i 201 måneder
 

Re: Kjøpe iPhone 4 fra Apple Store

Innleggav Yogi » ons 04.08.2010 18:07

Ja, hvis man bestiller nå, tror jeg man er garantert raskere levering fra apple.

Jeg bestilte fra apple i dag, og fikk antatt utsendelse 25.august.

NetCom sier "Ubekreftet levering i september"

Brukerens avatar
medlem i 226 måneder
 

Re: Kjøpe iPhone 4 fra Apple Store

Innleggav SnakeSoda » ons 04.08.2010 20:00

Friden skrev:Går for apple. no jeg også. Et problem kom riktignok: jeg skal bestille og er kommet til levering og så kommer det opp at adressen min ikke er funnet. Jeg skriver inn adressen min, men det kommer bare opp at adressen ikke er funnet. Noen som har opplevd lignende? Har aldri merket av adressen min ikke er funnet andre steder. Merkelig.

Har fått samme beskjeden selv, noe om at adressen ikke kan bekreftes. Vet ikke hvorfor, men så lenge adressen er riktig er det jo ikke noen fare ;)
medlem i 191 måneder
 

Re: Kjøpe iPhone 4 fra Apple Store

Innleggav Miniprini » ons 04.08.2010 22:00

Finnes det noen mulighet får å få vite om man feks. er nr 10 eller 200 i køen hos Apple?

Brukerens avatar
medlem i 164 måneder
 

Re: Kjøpe iPhone 4 fra Apple Store

Innleggav androv » ons 04.08.2010 22:19

Bare ved at vi forteller hvilke ordrenummer vi har når vi begynner å motta telefonene

Brukerens avatar
medlem i 179 måneder
 

ForrigeNeste

Returner til Kjøpe iPhone



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]