Kjøpe iPhone 4 fra Apple Store

Diskusjon rundt kjøp av iPhone

Re: Kjøpe iPhone 4 fra Apple Store

Innleggav dainnsto » søn 23.01.2011 23:04

hen9ng skrev:Hvis dere tenger reprasjon tar dere kontakt med apple og vil sansynlig hvis bli bedt om å sende den inn til apple;)

Norsk reklamsjonsrett GJELDER ved kjøp fra http://www.apple.no


Her i vestfold er det slik at du bare ringer å sier hva som er feil, så kommer ups på døra og henter den, også får du den levert på samme måte når den er ferdig. Utrolig effektivt.
Dette vet jeg med sikkerhet, da jeg selv har levert til UPS pga service på iPhone 4 til en venn.

Men mitt spørsmål er; er Apple "åpent" hele tiden? Mtp at min ordre endret seg fra "Not yet shipped" til "Prepared for shipment" kl.23 på søndag. Eller er det bare tull. :p
Antar at den blir sendt imorgen da og fremme onsdag eller noe. :D Får vi håpe.
medlem i 176 måneder
 

Re: kjøpe iphone på applestore

Innleggav Mika71 » fre 28.01.2011 22:50

Salx55 skrev:Betalte på Apple store, men etter hva jeg forsto så reserver de beløpet helt til du skriver under på at du har fått pakka av posten, da trekker de pengene fra kontoen, så du betaler direkte til Apple.



Det stemmer som du skriver. Etter at man har motatt apple sitt produkt og underskrevet går det fra reservert til rett beløp trukket. Dagen etter for man email fra apple som er da kvitteringen. Den kvittering kommer som vedlegg. Enkelt å greit.

Brukerens avatar
medlem i 158 måneder
 

Forrige

Returner til Kjøpe iPhone



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]