Must Have Apps til iPhone (fra App Store)!

Diskusjon rundt programvare og spill til iPhone

Must Have Apps til iPhone (fra App Store)!

Innlegg fre 11.07.2008 11:44

Hei,

tenkte vi kunne lage en tråd der vi kan anbefalle bra Apps til iPhone!
Har ikke fått testet noen enda, men det kommer vel! Håper på mange responser!

:-D

medlem i 33 måneder

Re: Must Have Apps til iPhone!

Innlegg fre 11.07.2008 11:56

Testet noen få....

Shazam (ala Listen), la iPhone lytte til musikk/gi deg alle data vedr. sangen du lytter til: BRA
Bilde

Valuta (Currency): bra

Remote: NYDELIG!!!! (måtte deaktivere antivirus for at det skulle virke, må vel sette noen tillatelser i antivirusprogrammet på Windows...)

Moderator

medlem i 64 måneder

Re: Must Have Apps til iPhone (fra App Store)!

Innlegg fre 11.07.2008 12:26

World 9: Start the app and put it in your pocket. As you run and jump it makes Super Mario brothers noises. Free and awesome.

Dette var jo bare utrolig NERDY og konge... GEEK:-P

ps. jeg kommer nok til å legge den inn!

medlem i 29 måneder

Innlegg fre 11.07.2008 13:26

Jeg synes twitter og facebook apps fungerer veldig bra. Litt barnesykdommer, men slik er det jo.

medlem i 51 måneder

Innlegg fre 11.07.2008 13:46

Hos meg mangler bokstaven forran æøå til vennene mine i facebook... merkelige greier.

medlem i 46 måneder

Apps

Innlegg lør 12.07.2008 12:24

Hei

Tips andre om dine favorittapps i AppStore, så alle kan dra nytte av de :)
Synes Facebook og Midomi fungerer utmerket.

Midomi er et program der du kan synge eller nynne litt av en sang, så finner den sangen.
Du kan også holde den inntil musikken, så den finner sangen.
Du kan også søke etter sanger.

Hilsen Benjamin

medlem i 26 måneder

Innlegg søn 13.07.2008 22:00

Jeg har installert og prøvd en del programmer.
Shazam kan jeg bare nikke til anbefalingen av, meget godt program som også finner det jeg ville trodd var "umulig" musikk (stille partier i jazz-innspillinger, osv.)

Tuner - radio som gir tilgang til internettstasjoner. Dessverre uten mulighet til å skrive inn stasjoner som ikke er i basen, så jeg er på jakt etter en avspiller som gjør det mulig, for å kunne lytte til norske.

WeatherBug var bra - værmelding, spesielt praktisk når jeg er ute på reiser, men funker også her hjemme, om enn med F og miles ...

Remote fra Apple - suverent. Gir meg fjernkontroll av iTunes musikk og filmer, samt AppleTV. Fungerer visstnok også mot iTunes på Windows-maskiner. Toveis fjernkontroll med alt jeg trenger i hånden.

BoxOffice - optimalisert for USA, men skal visstnok komme til Europa. Men fin måte å få en kjapp kikk på hva man har av filmtilbud, med liste over filmens score i Rottentomatoes.com

QuickVoice - opptaksprogram for stemme, integrert mot gratisprogram til Mac eller PC (man får dette om man kjøper QuickVoice).

Pocketpedia - jeg bruker DVD-pedia for å katalogisere mine DVD-er og filmer, og Pocketpedia kobler til arkivet.

NetNewsWire -- RSSleser.

1881.no - optimalisert for iPhone, grei å ha - spesielt når man er i utlandet og skal søke etter et telefonnummer eller adresse hjemme.

Crash Bandicoot - spill. Flott grafikk - reagerer på tilt osv. med iPhone.

medlem i 26 måneder

Innlegg søn 13.07.2008 22:08

SXL Wrote:Tuner - radio som gir tilgang til internettstasjoner. Dessverre uten mulighet til å skrive inn stasjoner som ikke er i basen, så jeg er på jakt etter en avspiller som gjør det mulig, for å kunne lytte til norske.

iRadio - Finnnes i installer :-)

medlem i 28 måneder

Innlegg man 14.07.2008 14:57

midomi er et morsomt program. Jeg startet programmet og nynnet en sang jeg lenge har lett etter- vips så fant midomi sangen! :-) Fungerer også ved å synge eller spille av en sang.
Sist endret av julio den man 14.07.2008 15:22, endret 1 gang

medlem i 37 måneder

Innlegg man 14.07.2008 15:20

Foreløpig er det kun 1. program fra App.store som er bra :
Remote.
Resten av "programmene" er møl for kids eller alt for dyre ift. nytteverdien som er lik null.
Gi meg en jailbreaket telefon anyday....... :-[

medlem i 63 måneder

Innlegg man 14.07.2008 15:26

Helt enig med deg. 99% av programmene på App.store har null nytteverdi. Når kommer Navigasjonsprogram (tomtom) og VOIP programmer.
Sist endret av admin den man 14.07.2008 15:34, endret 1 gang
Grunn: Sitering av innlegget rett over er ikke nødvendig. Les reglene: http://mac1.no/regler

medlem i 48 måneder

Innlegg man 14.07.2008 15:31

VOIP er der allerede:
http://www.truphone.com/ - i tillegg kommer iCall om kort tid og Fring har vel også bekreftet sin satsning hvis jeg ikke husker helt feil.

Jeg kan peke på en haug av programmer som ikke er "møl" eller har null nytteverdi for meg. Blant annet bruker jeg disse daglig: Twitterific, ShoppingList, NetNewsWire, AIM, GarageBand, Remote og ikke minst Evernote.

Administrator

medlem i 64 måneder

Neste

Returner til iPhone programvare

Hvem er i Forumene

Brukere som leser i dette forumet: JazBas og 4 gjester