Dårlig batteri på iPhone 4S

Diskuter alt omkring Apples iPhone

Re: Dårlig batteri på iPhone 4S

Innleggav stigzy » man 14.11.2011 19:11

Greit nok at 4S har dårlig batteritid fra før, me er det andre som opplever at tlf skrur seg av når det er 9% batteri igjen? For når min når 9%, så tror den at den er tom og skrur seg av. Veldig irriterende!

Brukerens avatar
medlem i 193 måneder
 

Dårlig batteri på iPhone 4S

Innleggav korndog » man 14.11.2011 21:13

Hehe kjipt.. Er faktisk på 9% nå og den er fortsatt påslått :)
medlem i 176 måneder
 

Re: Dårlig batteri på iPhone 4S

Innleggav Svupp » man 14.11.2011 21:50

Etter jeg fikk slått av 3g i formiddag, har batteriet vist stor vilje til å leve mye lengre! Så få av 3g dersom dere ikke har bruk for det.
medlem i 150 måneder
 

Re: Dårlig batteri på iPhone 4S

Innleggav johnra » man 14.11.2011 21:59

Apple bekrefter at 5,01 ikke løser batteriproblemene for alle
Står om det i denne tråden for de som ikke har fått det med seg
viewtopic.php?f=449&t=270295

Brukerens avatar
medlem i 175 måneder
 

Re: Dårlig batteri på iPhone 4S

Innleggav kjellg » fre 18.11.2011 11:57

Gikk fra 100% til 99% i løpet av 7 timer uten bruk. Har satt opp som ny tlf, og tatt inn sikkerhetskopi fra 3Gs. Har slått av tidssonesøk, trafikk og stedsbaserte iAd annonser, samt diagnostikk og bruk under stedstjenester/systemtjenester.

Brukerens avatar
medlem i 162 måneder
 

Re: Dårlig batteri på iPhone 4S

Innleggav dudass » fre 18.11.2011 14:09

Bare et spørsmål:
Hvis jeg setter telefonen opp som ny telefon får jeg da tilbake de appene som jeg har kjøpt?
medlem i 162 måneder
 

Re: Dårlig batteri på iPhone 4S

Innleggav hanzk » fre 18.11.2011 14:21

ja, apper som er kjøpt kan du alltid laste ned på nytt, så lenge du bruker samma apple id. og du kan fint laste dem inn og sortere dem slik du vil via iTunes, du trenger ikke laste ned en og en via app store på telefonen :)
med iCloud kommer jo også kontakter og slikt servert på et fat, men det blir verre med sms-historikk f eks. det sto en guide her et sted for hvordan man kunne trikse inn backupen som "ny"..

Brukerens avatar
medlem i 162 måneder
 

Re: Dårlig batteri på iPhone 4S

Innleggav saks » fre 18.11.2011 14:35

Egentlig off-topic dette her. Det er også en veldig grei funksjon i AppStore på telefonen som heter Purchased. Der får man opp en liste over alle apps man noensinne har kjøpt. Man har også et valg for å søke frem apps man ikke har på telefonen.
medlem i 176 måneder
 

Re: Dårlig batteri på iPhone 4S

Innleggav Svupp » fre 18.11.2011 14:38

lurer bare på noe...
om man gjenoppretter telefonen tilbake til fabrikkoppsett, altså som ny, kan man da sette tilbake en gammel sikkerhetskopi etterpå, og få tilbake alt slik det var før?? eller har ikke det noen hensikt? om man setter den opp på ny, må man liksom begynne på nytt??
medlem i 150 måneder
 

Re: Dårlig batteri på iPhone 4S

Innleggav StickyIcky » fre 18.11.2011 14:55

Du kan tilbakeføre din gamle backup ja
medlem i 180 måneder
 

Re: Dårlig batteri på iPhone 4S

Innleggav Josh82 » fre 18.11.2011 15:31

Til alle som skrur av mobildata:
Da skrur dere av 3G og Edge samtidig, da vil det ikke være mulig å surfe utenom wifi heller ikke mulig å motta/sende mms
medlem i 226 måneder
 

Re: Dårlig batteri på iPhone 4S

Innleggav marvil » fre 18.11.2011 17:17

Etter å lest mye opp og ned om "batteriproblemene" på nye S'n, kan det se ut som at de som setter opp telefonen med "gammel" backup hovedsakelig får problemer...
Kan det avkreftes/bekreftes av dere som sliter med batteriet?
Isåfall må det event. være noe fra tidligere som kjører i bakgrunnen...
Jeg har alt på, ikke prøvd å slå av noe som helst, men satt opp telefonen som ny da 4'rn var jailbreaket, hacket, cracket og om-prog. så turde ikke drasse det med meg inn i nye.
Min er helt upåklagelig i batterikapasitet, holder to døgn med "normalbruk".

Brukerens avatar
medlem i 193 måneder
 

Re: Dårlig batteri på iPhone 4S

Innleggav dudass » fre 18.11.2011 19:32

Første gang jeg skjøpte iphone og jeg har problemer med batteriet. dvs at jeg ikke la inn noen som helst bacup av noen slag :)
medlem i 162 måneder
 

Re: Dårlig batteri på iPhone 4S

Innleggav dontomaso » fre 18.11.2011 20:00

Mitt batteri har blitt betraktelig bedre i løpet av ei uke, og det eneste jeg har gjort er å skru av kalenderen i varslingssenteret og å lade telefonen hver dag. Det er ikke utenkelig at batteriet trenger noen ladinger for å funke 100%.
medlem i 195 måneder
 

Re: Dårlig batteri på iPhone 4S

Innleggav Svupp » lør 19.11.2011 0:24

Jeg har samme erfaring som dontomaso.
Jeg var skeptisk og litt misfornøyd i starten, noe jeg ga uttrykk for her på forumet og til andre i familien min som har hatt iphone 4 en stund. Men, batteriet trenger et par ganger fra "0 til 100", så vil man merke forskjellen. Jeg har latt telefonen tappe seg helt ut, og ladet den helt opp, og nå, 9 dager etter den kom i hus, har batteriet stabilisert seg og er mye bedre.
medlem i 150 måneder
 

ForrigeNeste

Returner til iPhone



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]