iphoe 4 Hvordan aktivere låst sim-kort?

Diskuter alt omkring Apples iPhone

Re: iphoe 4 Hvordan aktivere låst sim-kort?

Innleggav chico74 » søn 08.05.2011 21:27

takk for tipset Roon ! tror nok at jeg skal legge den i skuffen og råtne til dev team kommer med en ny opplåsingsmåte for 4.3.3 baseband 04.10.01 uten simkort fra operatør den er sperret til . :-[
medlem i 154 måneder
 

Re: iphoe 4 Hvordan aktivere låst sim-kort?

Innleggav Stheen » søn 08.05.2011 22:57

Kjøp et Gevey Sim, så kan du bruke det til å låse opp iPhonen! :D sliter også med en iPhone fra USA, den er låst til AT&T, og kan derfor bare bruke de som en iPod...

Brukerens avatar
medlem i 182 måneder
 

Re: iphoe 4 Hvordan aktivere låst sim-kort?

Innleggav mrnicy » man 09.05.2011 23:54

Gutter med alt den kunskapen dere sitter med klarte ingen å hjelpe meg . :-(
men nok sutring ... jeg har løst problemet by my self ,uten hjelp av noen og det ved mange mange timers prøving og testing . så til slutt klarte jeg å aktivere iphonen min uten AT&T kort . først iREB r4 , deretter tinyumbrella-4.32.01 (SHSH) , itunes gjennopretting med iOS 4.3.3 IPSW , så til slutt redsn0w 0.9.6rc16 . et voila aktivert igjen .

hehe ...kan brukes som ipod intil det kommer en opplåsing fra dev team til baseband 04.10.01

Brukerens avatar
medlem i 182 måneder
 

Re: iphoe 4 Hvordan aktivere låst sim-kort?

Innleggav chico74 » tir 10.05.2011 2:21

MRNICY... du er et kupp !! gjorde som du sa og gjett hva . VOILA . iphone i hvertfall aktivert uten gevey sim eller utlandsk kort . bedre å bruke den som en ipod enn å legge den i skuffen


takk igjen :-) :-) :-) :-) :-) :-)
medlem i 154 måneder
 

Re: iphoe 4 Hvordan aktivere låst sim-kort?

Innleggav sveintore78 » tir 10.05.2011 8:16

Hmm, du som har den Franske. Det kan hende at leverandøren den er låst til faktisk kan låse den opp for deg, om du finner ut hvilken leverandør det er.
Men når det gjelder AT&T så skjer det ikke.
medlem i 167 måneder
 

Re: iphoe 4 Hvordan aktivere låst sim-kort?

Innleggav mrnicy » tir 10.05.2011 19:54

sveintore ... innlegget ditt kom litt for seint ... JEG HAR LÅST OPP MOBILEN MED T&t OG CHICO HAR LÅST OPP SELV MED DEN FRANSKE OPERATØR UTEN ORIGINAL SIM

les igjen hvordan ;)

Brukerens avatar
medlem i 182 måneder
 

Forrige

Returner til iPhone



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]