lør 23.02.2008 15:43
Må bare fortelle hva som skjedde meg og min kjære iPhone tidligere i dag.
Jeg gjør mitt fornødne på dass og hadde mer eller mindre gjort meg ferdig med prosedyren.
Da jeg reiser meg opp for å ta på buksa hører jeg en «noe faller på gulve lyd». Jeg ser passe forvirret rundt dasset for å få klarhet i situasjonen. Ser ingenting så gir faen. (har en heller kraftig hangover etter en laaang natt her i St Petersburg, som jeg nå befinner meg i)
Flusher. På vei ut for å vaske henda slår det meg! iPhonen ligger ikke i den slitne «dagen-der-på»buksa mi. FUCK-FAEN-ФИТТЕСНЫРР!
I dass kan jeg så vidt skimte vidunderet som nå lå i en heller ubeleilig situasjon, så vidt synlig inntullet i en mengde dasspapir.
Etter en rask intern vurdering av situasjonen, kommer jeg frem til to ting. 1. Alt håp er ute for min kjære følgesvenn! 2. Jeg stikker ikke hånda ned i den gryta!
Med alle spor etter fyllesjuke borte og rusa på adrenalin, leter jeg innherding etter en plastpose.
Finner én (takk til Лента супермаркед). Klarer å fiske opp den skadelidende.
Til min store overraskelse er dens største bekymring noe om inkompatibilitet i flight mode, men det liv i den! Halleluja! Amen! Спасиба!
Jeg forsøker å slå den av, men den bare slår seg på igjen med en gang. Forsøker flere ganger, men slår seg bare på igjen. Vel, ikke akkurat den verste feilen etter et toalettbesøk. Jeg hadde vel strengt tatt fryktet det motsatte.
Tar ut SIM-kort som er vått, lar den ligge for seg selv i noen timer.
Og nå ser alt ut til å være fine and dandy!
For å oppsummere; iPhone tåler å bli behandla som dritt, gjennomgå et lengre bad i vann som ikke akkurat egner seg på flaske, og å bli flusha. Den blir litt forvirret av det, men lar seg aldri (bank i bordet) finte helt ut!
Hilsen en som om mulig er blitt enda mer glad i iPhonen sin!