Når jeg spiller av ett album eller en spilleliste så repeteres den i det uendelige. Når man åpner ett album og har listen av sanger framme,så er det en "knapp" øverst til høyre som er "shuffle". Til venstre ved siden av albumbildet var det før en knapp som endten markerte repeter,repeter 1 eller spill album bare 1 gang. Den er borte! Jeg har oppgradert og restarta tlf for å se om det hjalp,men til ingen nyte.....
nei,mener jo at før var det en knapp ved siden av eller under albumbildet sånn som du ser bildet der nå,men den er borte Jeg bruker å sovne til musikk,men våkner igjen når den aldri slutter....
Skjønner ikke helt hva du mener, men kan prøve å gi deg et svar.
Ser ut i fra bildet ditt du er inne på album.
Når du velger en av sangene i albumet, eller "now playing" om du allerede spiller av musikk, vil du komme til et vindu som viser sang info på topp, og pause, fwd osv på bunn. Og du vil se cover album, om du her det.
Her kan du tappe på skjermen, og en ny meny kommer opp. Her har du shuffle og repetering.
Vet ikke om det var den menyen du ser etter? Men mangler du den er det nok noe feil med systemet ditt.